הכרויות בחינם 10 – אתר הכרויות ללא דמי מנוי

דייט ראשון – איך להבטיח הופעה מוצלחת

דייט ראשון - איך להבטיח הופעה מוצלחתכשמדברים על דייט ראשון, חייבים לקחת בחשבון את נושא ההופעה והרושם הראשוני שלנו בקרב הסביבה, וככה שמשמש אותנו במסגרת יומיומית ולא רק באירועים חד פעמיים. בפרט, כשמדובר בפגישות ראשונות, להופעה מוצלחת תמיד יש ערך מוסף, כאשר בהקשר של הכרויות רומנטיות ראשונות, לדבר ישנן השלכות שיכולות להיות מכריעות מבחינת המשכיות הקשר או שלא מאחר ומדובר בהזדמנות (לפעמים חד פעמית) ליצור רושם ראשוני טוב יותר או פחות בפני הפרטנר הפוטנציאלי. להלן מספר טיפים שיסיעו לכם במטרה כיצד להבטיח הופעה מוצלחת בדייט ראשון

דייט ראשון – טיפים ללבוש מותאם מטרה

סביר להניח שתהיו מעוניינים לשמור על הופעה מחמיאה ומושכת ביותר כאשר מדובר בסיטואציה בה לרושם הראשוני ולהופעה החיצונית מרכיב מכריע בהצלחת הפגישה כולה. ובכל זאת, לא כדאי שתבחרו בלבוש חושפני או צמוד יתר על המידה כדי לא לשדר בסופו של דבר מסר שאינו נכון או שאינו משקף את המציאות כפי שהיא או את הלייף סטייל הרגיל שלכם.
היופי הוא לבחור בבגד המאפשר תחושת נוחות, ובמקביל כזה המדגיש את החלקים היפים ומסתיר את הפגמים. התאמת סגנון הלבוש נדרשת להתחשב גם באופי ולסוג הפגישה, שהם המושפעים בין השאר מהמיקום שלה. כאשר מדובר בלוקיישן שאינו רשמי, אין הכרח להתהדר בחולצה מכופתרת או מכנסיים מחויטות ומוטב לבחור בגד מאוורר ונוח. לעומת זאת, פגישה המתקיימת במקום רשמי מחייבת קוד לבוש מותאם. בכל מקרה, כדאי שהלבוש ייצג את אופייכם בצורה האולטימטיבית ביותר שתהיה מבוססת על מראה קלאסי ולא נועז או מתוחכם יתר על המידה, המסתכן בכך שיהיה שנוי במחלוקת. מן הסתם, בגד דהוי או מוזנח לא יסייע במשימה, כאשר לעומת זאת, בגד מושקע יעיד על כוונות רציניות והשקעה כללית בפגישה.

איפור מותאם במינון הנכון

לגבי נושא האיפור לדייט ראשון, מומלץ לשמור על מינון מתאים ועל מראה טבעי ומעודן, כזה שלא ייתן תחושה של מסכה או ככיסוי מלאכותי אלא שיתרום להוספת צבע וחן לפנים, יטשטש פגמים, יבליט חלקי פנים חשובים, לרבות עיניים ועצמות לחיים כדי למנוע מראה אנמי וחיוור.
מינון איפור מוגזם יתר על המידה אינו ישתלב עם סיטואציה מלחיצה כמו פגישה ראשונה, בה הסיכוי שתתרגשו ותזיעו גבוהים. באופן כללי, מומלץ להתאפר בהתאם לסגנון האיפור הטוב והמוכר בהתאם ללייף סטייל השגרתי, ולא לנצל הזדמנות זאת לטובת התנסות באיפור חדש, מושקע ומוגזם יתר על המידה שלא ישקף את המראה הטבעי הרגיל. מבחינת הצבעים, כדאי לבחור גוונים לא בולטים מידי, עכשוויים, רכים וכאלה המשדרים רעננות טבעית. את השפתיים מומלץ למרוח בשפתון בגוון טבעי או לעשות שימוש בליפ גלוס ללא שפתון ואת הריסים מומלץ להדגיש ברימל שחור.

מראה אסתטי ונקי

דייט ראשון חושב מאוד וכדאי להקפיד על מראה נקי ואסתטי כשמנסים לעשות רושם ראשוני מוצלח. כדאי להשתמש בבושם בניחוח נעים ובמינון הגיוני, כאשר מינון מוגזם מידי עלול להביא לתוצאה ההפוכה ולהרתיע את הפרטנר מולכם, במיוחד כשריחות הם סובייקטיביים ותלויי טעם אישי.
כמו כן, שמירה על מראה מסודר הכולל גילוח, תספורת וניקיון כללי תורמים להתרשמות הטובה. כך שגם במידה והתכנון הוא להגיע לפגישה ישירות מהעבודה אחרי יום אינטנסיבי ולחוץ, עדיף בכל זאת לעצור ולחדש את ההופעה בטרם תצאו לפגישה כדי ליצור את הרושם הטוב והנכון ביותר.

עמוד זה נצפה ע"י 2,107 גולשים

למד/י עוד על אהבה, אתרי הכרויות וזוגיות

Exit mobile version