הכרויות בחינם 10 – אתר הכרויות ללא דמי מנוי

כבר עמדתי לאבד תקווה

כבר עמדתי לאבד תקווהאת האהבה האחרונה שלי מצאתי בזכות אתר הכרויות, שכבר עמדתי לאבד תקווה ולהפסיק לחפש את בן הזוג שתתאים לי – היא שלחה אליי הודעה. כל כך חיננית וחמודה וישר הרגשתי את דפיקות הלב שבישרו לי כי מדובר פה במשהו מיוחד. הכרויות חינם זה לא משהו שקרץ לי, אך ברגע שהבנתי כי אין לי יותר מידיי סיכוי לפגוש את הנשים אותן אני מחפש ביום יום החלטתי להיכנע לסטיגמות ולהירשם לאתר.

ההתחלה לא הייתה ממש מבטיחה

ההתחלה לא הייתה מבטיחה בלשון המעטה, כיאה לרוב אתרי הכרויות דיברתי עם מספר בנות שלא ממש מצאו חן בעיניי – ואלה שכן מצאו חן בעיניי אני לא ממש הייתי הטיפוס שלהן. אך ברגע שהיא שלחה לי את ההודעה הכול השתנה, קבענו לצאת לדייט כבר ביום שלמחרת. אני יכולה להגיד כי מאז אנחנו לא מספיקים לדבר ונפגשים לפחות פעמיים בשבוע. כיום אני ממליצה לכל אחד ואחת לבדוק את האופציה של הכרויות ללא דמי מנוי בשביל למצוא זוגיות בריאה וכזאת שתתאים להם כמו כפפה ליד.

לפני זה הייתה לי תקופה שכבר לא ציפתי לשום דבר

זה משהו שיכול להיות מאוד מדאיג ומרגיש מבאס. אני מבינה שהתהליך הזה יכול להיות פגוע ומרתיע. נשמע כמו מצב קשה ומעצבן. זה נורא כאשר אתה מרגיש כך. זה באמת זמן לעצור ולחשוב מה הבא. חשבתי שאולי יש משהו שאוכל לעשות כדי לשפר את המצב או להתמודד עם האי וודאות. יכול להיות שזה זמן לדבר עם מישהו שיכול לתמוך בי, לדמות לך את הדברים מבחינה שונה, או לחפש דרכים אחרות להתמודד עם התחושות הללו. החשוב הוא שלא להישאר לבד במצב כזה.

יש לי כמה הצעות שעשויות לעזור לך במצב שאני החייתי

תפסיק להתרכז בחיפוש: לעיתים קרובות, כשאנחנו מתמקדים רק בחיפוש אחר הבן זוג המושלם, זה עשוי להיות מרתיע ולחסום את ההתקדמות שלנו. תנסה להתרכז על דברים אחרים בחיים שלך שמעניינים אותך ושמביאים לך שמחה.

שפוך את עצמך בפעילויות חברתיות: כאשר אתה פועל בפעילויות שבהן אתה נחל את עצמך, זה יכול להיות לחם ולהביא להכרויות חדשות. נסה להשתתף באירועים חברתיים, קבוצות פעילות, או כל דבר אחר שעשוי להעניק לך הזדמנות לפגוש אנשים חדשים.

תפתח קשר עם עצמך: במקרה שלך, אולי זו הזדמנות לפתח קשר עם עצמך ולגלות מי אתה באמת. נסה להתעסק בתחביבים, עסקי מעשה או קורסים שיעזרו לך להתפתח אישית.

תשקול עזיבת אתרי הכרויות לזמן מסוים: לעיתים קרובות, עזיבת המרכזים הדיגיטליים עשויה להיות מועילה בכדי להתרחק מתחושת הדחק שמקום אחר לא קיים הבן זוג המושלם.

תשוחח עם מומחה: לעיתים קרובות, השיחה עם מומחה עשויה לעזור לך להבין את הרגשות שלך, לפתור בעיות, ולגלות דרכים חדשות לגיוס הבן זוג המתאים.

חשוב לדעת: זה לא מתאים לבן אדם להיות בבדידות, אבל זה יכול לקחת זמן והתמקדות כדי למצוא את הבן/בת זוג הנכון.

מאת: ליאורה

עמוד זה נצפה ע"י 3,033 גולשים

סיפורי אהבה נוספים שיכולים לעניין אותך

Exit mobile version