הכרויות בחינם 10 – אתר הכרויות ללא דמי מנוי

איך להגידל את הסיכוי למצוא את החצי השני שלנו?

איך להגידל את הסיכוי למצוא את החצי השני שלנו?תדמית מדברת על יצירת רושם ראשוני טוב ונוכחות. במילים אחרות, ישנו צורך להתבונן פנימה על מנת לענות על השאלה מי אנחנו, וכיצד אנו רוצים להצטייר בעיני הסובבים אותנו. פעמים רבות אנו מותירים רושם שאיננו מחמיא לנו, משום שאנחנו לא לגמרי כנים עם עצמנו ולא מודעים למה שאנו משדרים החוצה לסובבים אותנו.
זאת אומרת, שאם אנו מעוניינים למצוא את בן/בת הזוג המתאימים לנו ביותר ולעשות עליהם את הרושם הנכון, חשוב מאוד שנהיה בטוחים בעצמנו ומודעים בהופעה שלנו. כלומר, קודם כל עלינו להגדיר לעצמנו מי אנחנו ואיך אנו תופסים את עצמנו, ובהתאם לכך מה אנחנו מחפשים אצל הצד השני.

על השיחות בדייטינג

חשוב לשים לב שמה שאנו מקרינים החוצה יתאים לדימוי שלנו ולסוג האדם שאנו מחפשים. לדוגמא, אם מדובר על הכרויות בחינם בגבר משכיל בשנות השלושים שמחפש אישה באותה רמה עליו להתנהג ולהתלבש בהתאם, וגם להגיע למקומות שבהם יש סבירות גבוהה יותר שתמצאנה בנות זוג כאלה. לכן, אם גבר כזה יתלבש ברשלנות, לא יקפיד על אסטטיקה, ויגיע למקומות בילוי של ארבעים פלוס הוא לא ימצא את האישה אותה הוא מקווה לפגוש.
באופן כללי כדאי להתאים את ההופעה החיצונית לאדם ולמקום. לדוגמא, לבוש לעבודה שיכול להיות חליפה, או חולצה מכופתרת ומכנסי אלגנט יכול להתחלף בבגדים מבדים נוחים יותר, כגון: ג’ינס, טי שרט וז’קט קל. ההופעה החיצונית רצוי שתבליט את נקודות החוזק בנו, ותטשטש את נקודות החולשה. בהירי עור עדיף שלא ילבשו בגדים בצבעים חזקים מידי, לעומת זאת לכהי עור מתאימים צבעים חזקים ובולטים יותר.

על שפת גוף בדייטינג

חשוב מאוד לשמור על שפת גוף שתשדר פתיחות ונוחות, ולהיות מודעים לתנועות שעשויות לעורר אי נעימות או אפילו לעצבן את האחר. לדוגמא, ישיבה בידיים שלובות וברגליים משוכלות משדרת סגירות וחוסר רצון בקשר, לעומת זאת כאשר נשענים מעט קדימה הדבר מקרין התעניינות. תיפוף על השולחן עשוי לעורר אי נעימות וגם תנועות ותנודות מהירות. יש להשתדל להקרין נוחות ועניין באחר.
חיוך ומבט בעיני האדם השני (למספר שניות) חשובים מאוד, כי הם חיוניים ליצירת תקשורת חיובית. יש לזכור, שהשפה הבלתי מילולית חשובה יותר מהשפה המילולית, וקובעת את אמינות הדברים. לכן, חשוב מאוד לשים לב לתנועות הגוף ולשמור על התאמה בין השפות. ניתן להחמיא לאחר, אבל הכי חשוב לא להביך, על כן בטוח יותר לדבר על נושאים כלליים יותר, כך אין סכנה שניגע בפרטים אישיים מידי שיכולים ללחוץ על נקודות רגישות וליצור ריחוק. לפי כך, ההמלצה היא לדבר על מזג האוויר, על סרט טוב שיצא לאחרונה, על תחביבים או על תחום העיסוק (לעומת המקצוע הספציפי).

על התנהגות הכללית בדייטינג

מבחינת התנהגות יש לשים לב שדבריך והתנהגותך מכבדים את האחר מולך. חשוב מאוד לשמור על נימוסי שולחן, לא לחטט בפה בזמן הארוחה ולא לדבר בזמן שלועסים. כדאי גם לא לנקות את הפה לאחר הארוחה בקיסמי השיניים, אלא רק בשירותים בפרטיות. התנהלות נכונה יכולה לחסוך מבוכה רבה ואי נעימות לשני הצדדים ולתרום לפגישה מוצלחת. אפשר להתפנק בשמפניה אם לא יודעים איזה יין מתאים יותר, כי היא מתאימה לכל סוג של מזון ולכל אירוע.
לסיכום, הצלחת כל מפגש תלויה ביכולת ליצור אווירה טוב ותקשורת חיובית. כל אלה תלויים באומץ שלנו להיות כנים עם עצמנו ובדרך זו להגדיל את הסיכוי לפגוש אדם שיתאים לציפיותנו. לפיכך, בפעם הבאה שנביט במראה ונשאל את עצמנו מי משתקף בה, נשתדל לתת תשובה שתשקף את מי שאנחנו ואת מי שאנו רוצים להיות. אם נצליח לעמוד במשימה זו נשכיל להכיר טוב יותר את עצמנו ולמצוא את הצד השני שישלים אותנו.

עמוד זה נצפה ע"י 2,067 גולשים

למד/י עוד על אהבה, אתרי הכרויות וזוגיות

Exit mobile version