הכרויות בחינם 10 – אתר הכרויות ללא דמי מנוי

איך להתכונן לדייט ראשון?

איך להתכונן לדייט ראשון?אחרי חיפושים רבים דרך אתרי הכרויות הצלחתם למצוא פרטנר\ית שמעניין אתכם? מזל טוב! עכשיו מגיע השלב החשוב ביותר שהוא הפגישה הראשונה שלכם, רושם ראשוני טוב אחד מהשני זה אחד הדברים הבסיסים לזוגיות מוצלחת. דייט ראשון מביא איתו לא מעט חוסר וודאות וגם ציפיות רבות, בטח כאשר מדובר בדייט שהגיע דרך אתר הכרויות ועד כה כל השיחות שלכם היו דרך המחשב בלבד. אז אחרי השלב שבו ביצעתם הכרויות בחינם אך תרשימו גם בדייט הראשון?
ראשית כל עליכם להבין כי אתר הכרויות בחינם הוא סוג של מקום בטוח לשני הצדדים, ברגע שאתם רוצים לצאת מהגבולות הוירטואליים עליכם לבחור מקום שיהיה מוסכם על שניכם – זה לא יראה טוב אם תהיו מקובעים ולא תהיו מוכנים לשמוע גם את הרצונות של הצד השני כבר בשלב כל כך מתקדם של הקשר.
אחרי שקבעתם את המקום המושלם לדייט, אתם צריכים להכין את עצמכם לקראתו – כאשר אתם מנהלים שיחה דרך אתרי הכרויות אתם לא נאלצים להתמודד עם השתיקה מביכה שיכולה להמיט אסון על הקשר עוד לפני שנוצר גם אם היא נובעת מביישנות.
אז לפני שאתם מגיעים אל אותו דייט, עליכם לקבוע לעצמכם בראש רשימה של נושאים עליכם תדברו במקרה ותהיה שתיקה למשך זמן מה. אסרטיביות כבר בתחילת הקשר יכולה להעיד לטובתכם.
אתר הכרויות חינם לא מגביל אתכם לקוד לבוש או לקוד התנהגות, אך כמובן שכאשר אתם נערכים לכל דייטינג עליכם להבין כי ללבוש שלכם ולהתנהגות שלכם יש חשיבות עליונה. מבחינת הלבוש אתם לא חייבים “לדפוק הופעה” כבר בדייט הראשון, אך מומלץ לבחור בגדים שנראים עליכם טוב ולא מעידים על חפיפניקיות (לעיתים זה עשוי להתפשר גם בתור זלזול). ההתנהגות שלכם בכל אתר הכרויות תמיד תהיה חיננית מכיוון שאינכם נאלצים להתמודד עם מצבים שונים, אך בדייט לעיתים תאלצו להתמודד עם מצבים בהם הצדדים הפחות הולמים שלכם יוצאים החוצה. עליכם להיות רגועים, אדיבים ונינוחים ככל האפשר – בכל זאת מדובר בדייט ראשון שיכול להוביל למערכת יחסים ולא לשיחה ראשונה דרך אתרי הכרויות.

עמוד זה נצפה ע"י 2,894 גולשים

למד/י עוד על אהבה, אתרי הכרויות וזוגיות

Exit mobile version