הכרויות בחינם 10 – אתר הכרויות ללא דמי מנוי

איך מתמודדים עם דחייה או סירוב?

איך מתמודדים עם דחייה או סירוב?אחד הדברים הקשים ביותר בחיים זה לחוות דחייה או לשמוע סירוב אחרי שאתם מפתחים כל כך הרבה ציפיות. אתר הכרויות יכול לצייר לכם עולם ורוד של אין ספור אופציות ומבחר עצום של גברים או נשים, חלקם מתאימים לכם יותר וחלקם מתאימים לכם פחות – אך המנגנון של הכרויות חינם לא מונע מכם לשמוע דחייה או סירוב בין אם מדובר עוד בגבולות האתר או לאחר דייטינג, לא משנה מתי ואיפה תשמעו זאת זה אף פעם לא יהיה נעים וזה אף עשוי לפגוע בכם בצורה קשה במיוחד. אז איך מתמודדים בצורה הטובה ביותר עם סירוב דרך אתרי הכרויות?
כאשר אתם נמצאים בכל אתר הכרויות בחינם או בתשלום חשוב מאוד שלא תפתחו ציפיות מעבר לסטנדרט, אינכם מכירים לרוב את האנשים העמודים מולכם – וכגודל הציפיות כך יהיו גם גודל האכזבות שלכם במידה והקשר לא יתפתח כפי שציפיתם. בכל אתר הכרויות יש אנשים רציניים אך גם יש אנשים פחות רציניים שרואים באופציה של הכרויות בחינם אפשרות למצוא משהו ללא מחויבות נגיש ונוח דבר שככל הנראה לא יתאים לציפיות שלכם.
איך עוד ניתן למנוע אכזבה מסירוב? קודם כל תהיו בטוחים בעצמכם, ככל שתאמינו בעצמכם יותר כך כל דייט או פגישה יעבור לכם על הצד הטוב ביותר דבר שניתן להבחין בו גם כלפי חוץ. עליכם להבין כי רק כאשר אתם ובן או בת הזוג איתם אתם יוצאים משדרים על אותו תדר, תוכלו להתחיל לקוות שמערכת היחסים שלכם תגיעו למקומות אליכם אתם מכוונים אותה.
אתרי הכרויות נועדו בשביל להביא לכם אפשרות קלה ונוחה למצוא זוגיות. בטח כאשר מדובר באתר הכרויות ללא דמי מנוי, שבשונה מאתרים אחרים מאפשר לכם לשוחח עם גברים ונשים בצורה חופשית מבלי לגבות סכום חודשי או שנתי. אך היכרויות בחינם זה תמיד סיכון שעליכם לקחת בחשבון, לא כולם עם אותה מטרה כמו המטרה שלכם ולא כולם באמת מוכנים להתקדם בקצב או בסטנדרטים שלכם.
אז אל תיקחו קשה כל סירוב או דחייה, ותתחילו להיעזר בשירות של הכרויות חינם עד אשר תמצאו את הנפש התאומה שלכם.

עמוד זה נצפה ע"י 3,008 גולשים

למד/י עוד על אהבה, אתרי הכרויות וזוגיות

Exit mobile version