הכרויות בחינם 10 – אתר הכרויות ללא דמי מנוי

אני שייך לזן הולך ונעלם, אין לי בת זוג עדיין…

אני שייך לזן הולך ונעלם, אין לי בת זוג עדיין...יום אחד הסתכלתי מסביב וקלטתי שכולם הפכו להיות זוגות. ישבתי עם בירה מול הטלוויזיה, וזוגיות קפצה עליי מכל עבר. ואני, שעד אז חייתי די בשלום עם הרווקות שלי, פתאום התחלתי לתהות: רגע, מה לא בסדר איתי? איך זה שאף איילת חן צעירה לא גונבת לי את השמיכה הזוגית בלילה, והולכת איתי לסופר, ומזמינה לנו נופשון זוגי ברודוס??? מה יש, אני לא נראה כמו אחד שיכול לייצר סביבה יציבה ובטוחה? אני על מדף עודפי הייצור?

נעים מאד, אמרתי לעצמי, אני שייך לזן הולך ונעלם, אני יצור נכחד, אני גבר בן 32, חד- תאי, אי-זוגי

לאט לאט פעולות שגרתיות התחילו להלך עליי קסם בל יתואר: הייתי מסתכל בזוגות הולכים בפארק יד ביד, ונשטף קנאה, מה זה נשטף, נהיה ירוק. מה זה ירוק, יכולתי להסתוות בדשא ואף אחד לא היה שם לב.
החרמתי את איקאה מחמת מיאוס, זה היה פשוט כואב מדי להלך בין חלומות זוגיים ארוזים באריזות שטוחות לצימצום עלויות השינוע. הסתובבתי בעולם עם סימן שאלה מעל הראש: איך? איך זה יכול להיות?? איך זה שכל החברה שלי מהתיכון ומהאוניברסיטה, כולל אבי משקפיים, מסודרים בזוגות ורק אני לא? איך זה שבמילואים כולם מקבלים טלפון מודאג מבת הזוג אחת לשעה ורק אני חוזר עייף ורעב לבית ריק? אפילו לתיבת נוח לא היו מכניסים אותי במצבי הלא זוגי. כשאבי משקפיים ושאר החברה היו נכנסים פנימה זוגות זוגות, אני הייתי נרטב במבול, משולל כל זוגיות, מגשש בלילה לארון התרופות לדאוג בעצמי לאקמול, והכי גרוע, לא היה לי למי להתלונן.

נרשמתי לאתר הכרויות חינם!

אז מה עשיתי? אחרי עשרות סדנאות ומגוון הצעות החלטתי להירשם לאתר הכרויות חינם. שום דבר לא קרה…פניתי לכמה בחורות ולא קיבלתי תגובה.
נרשמתי לעוד אתר, ועוד אתר והתחלתי להבין שכל אתרי הכרויות טובים. אחרי כחודש התחלתי לקבל פניות.

האמת האתרי הכרויות עזרו לי כל הזוגי ואי זוגי עבר לי. היום אני בזגיות, ומה צופן העתיד, עדיין לא יודע, אבל מה שבטוח לא עסוק בכל הזוגי ואי זוגי…המשך יבוא!

פורסם ע”י שון ד.

עמוד זה נצפה ע"י 2,457 גולשים

סיפורי אהבה נוספים שיכולים לעניין אותך

 

Exit mobile version