הכרויות בחינם 10 – אתר הכרויות ללא דמי מנוי

אתרי הכרויות – מה אסור לכתוב בפרופיל?

אתרי הכרויות - מה אסור לכתוב בפרופיל?דף הפרופיל שלכם בתוך אתר הכרויות זוהי תעודת הזהות שלכם, ישנם דברים שאסור בשום פנים ואופן לכתוב בפרופיל שלכם! אילו מן פרטים עדיף שלא להזכיר? ומהן הסיבות לכך? את כל המידע תוכלו למצוא במדריך שיעזור לכם להשיג דייט ולגרום לכמות הדחיות שלכם לשאוף לאפס.
רצוי שלא לשלול כלום כאשר אתם כותבים פרופיל עבור אתרי הכרויות, אין מה לעשות אם תציגו גישה שהיא אנטי או גישה תקיפה זה לא יגרום לגברים או לנשים אשר קוראים את הפרופיל שלכם לפנות או להתעניין לגביכם. אתרים המציעים הכרויות בחינם לא מגבילים את כמות התווים אותה אתם רשאים לכתוב בפרופיל שלכם, אך חשוב מאוד שלא תגזימו ותכתבו רק מה שבאמת חשוב לדעת עליכם – מי שמפוצץ את הפרופיל שלו במידע רק יגרום לפחות פניות, לכתוב קצר ולעניין זה הרבה יותר מושך!
דבר נוסף שאסור בשום פנים ואופן לכתוב בתוך פרופיל של אתרי הכרויות בחינם זה ניסיונות קודמים שלכם, עדיף שלא תכתבו יותר מידיי על העבר שלכם מבחינה זוגית או מבחינת דייטים. גברים ונשים לא אוהבים לשמוע מה היה לכם בעבר מבחינה זוגית, זה יכול לגרום לסלידה או לקנאה דבר שעלול רק לסבך אתכם ולא באמת לקדם אתכם כל הדרך אל עבר מציאת בן או בת הזוג האידיאלי עבורכם.

עמוד זה נצפה ע"י 2,385 גולשים

למד/י עוד על אהבה, אתרי הכרויות וזוגיות

Exit mobile version