הכרויות בחינם 10 – אתר הכרויות ללא דמי מנוי

דחייה באתר הכרויות – מה זה אומר?

דחייה באתר הכרויות - מה זה אומר?דחייה זה אף פעם לא דבר נעים, אתרי הכרויות עשויים לזמן לכם לא מעט דחיות – ולכן בעת הגלישה בכל אתר הכרויות עליכם לדעת איך להתמודד ולהכיל דחיות וסירובים. בתור התחלה עליכם להבין כי אין מה לעשות, גם הטיפוסים המושכים והאטרקטיביים ביותר יכולים להיתקל בדחייה – על טעם ועל ריח אין מה להתווכח! בטח אם מדובר בטעם על יופי ואופי שהוא משתנה מבן אדם אחד למשנהו.
הכרויות חינם זאת התחלה מצוינת לכל סיפור אהבה, אבל איך באמת ניתן להתמודד עם דחייה? אחרי שהבנתם כי כל בן אדם סובל מדחיות בשלב כזה או אחר – תזכרו כי אתם גם יכולים להשכיל מדחיות. לא פעם יש סיבה מהותית לכך שדוחים אתכם, ולעיתים מדובר בשינוי מינורי שבאפשרותכם לעשות וזה יכול לשנות את המצב. באותם אתר הכרויות חינם מספיק שתשנו כמה משפטים או את תמונת הפרופיל שלכם וזה מיד ישנה את התגובות של הגולשים האחרים כלפיכם.
אין מה לעשות, תמיד יהיו סטיגמות ודעות קדומות – אתם צריכים לתת הזדמנות לכל מי שמוכן לקבל אתכם כמו שאתם. מי שלא רוצה לתת לאופי שלכם צ’אנס, אתם לא אמורים לריב או להילחם עליו זה לא שווה את זה ובסופו של דבר תמצאו את עצמכם נלחמים על משהו שבדיעבד הוא טעות.

עמוד זה נצפה ע"י 2,148 גולשים

למד/י עוד על אהבה, אתרי הכרויות וזוגיות

Exit mobile version