הכרויות בחינם 10 – אתר הכרויות ללא דמי מנוי

חרדה מדייטים – אך להתמודד?

חרדה מדייטים - אך להתמודד?דייט יכול להיות מצד אחד רגע מכונן במערכת היחסים אך מצד שני הוא יכול להיות רגע שכל התקוות בו נעלמות. חדרה מדייטים אצל אנשים נובעת בעיקר מגודל המעמד ומהרצון להצליח, אתר הכרויות לצורך הדוגמא הוא מקום נוח שבו ניתן לדבר ולשוחח מבלי לנסות ולהרשים יתר על המידה – אך כאשר ניגשים אל דייטינג יש פה אלמנט אחר שלא קיים בשיחה דרך אתרי הכרויות בחינם והוא השיחה והמפגש פנים מול פנים. חרדה מדייטים זה דבר שכיח למדיי ואצל כל אחד מהאנשים זה בא לידיי ביטוי בצורה שונה, יש כאלה שהחרדה אצלם קלה יחסית וניתנת להסתרה – אך ישנם אנשים שהחרדה כה גדולה עד שהם עשויים אפילו לרעוד ולקבל פיק ברכיים. אז איך מתמודדים עם חרדה מדייטים?
הכרויות ללא דמי מנוי הן הזדמנות עבור כולם למצוא אהבה, אך כאשר מגיעים אל דייט ראשון כל אחד נאלץ להתמודד עם הפחדים והחששות שלו. ההתמודדות עם חרדה מדייטים היא לא פשוטה, ומצריכה תרגול מקדים ושליטה עצמית בכדי להגיע לתוצאות הרצויות.
ראשית כל כמו שאתם בוחרים אתר הכרויות שיהיה לכם בו נוח ומהנה, כך גם עליכם לבחור את המקום שבו יתקיים הדייט – ככל שהמקום יהיה שקט ורגוע עם אווירה שאתם אוהבים, כך מן הסתם תרגישו יותר בנוח ותוכלו להיות מרוכזים בדייט ולא באווירה מסביב שעשויה להכניס אתכם ללחץ גדול יותר.
הכרויות חינם אומנם נראות כמו משהו קל ופשוט, אך דייט זה כבר עניין אחר. רצוי שתכינו רשימת נושאים לדבר עליהם בדייט. על מנת שתוכלו לגרום לדייט שלכם לזרום ולא לעצור עם שתיקות מביכות (דבר שעשוי להגביר את החרדה אצלכם). מספיק שתזכרו רק חלק מהנושאים ותשלפו אותם ברגע הנכון והדייט שלכם יזרום ויהיה נעים לשתי הצדדים.
דבר אחרון זה לא לחשוש! תישארו בדיוק כפי שאתם כמו שאתם נוהגים להיות באותם אתרי הכרויות בהם אתם גולשים. אל תנסו לשנות את עצמכם בשביל אף אחד, תצאו לכמה שיותר דייטים כך רמת החרדה שלכם תפחת מדייט לדייט ותוכלו להיות משוחררים ונינוחים יותר.

עמוד זה נצפה ע"י 2,794 גולשים

למד/י עוד על אהבה, אתרי הכרויות וזוגיות

Exit mobile version