הכרויות בחינם 10 – אתר הכרויות ללא דמי מנוי

חשיבה חיובית וזוגיות

חשיבה חיובית וזוגיותמה הקשר בין אימון לבין זוגיות, ואיך חשיבה חיובית משתלבת בכל הסיפור? – הלהיט החדש בקרב אוכלוסיית הפו”פ הוא אימון למציאת בן זוג. האימון מתבסס על ההנחה שהמחשבות שלנו יוצרות את המציאות. אלו הן חדשות טובות. עולמנו מעוצב על ידי מחשבות. ומחשבות, כידוע, ניתן לשנות.

להלן סקירה של 4 כלי אימון פשוטים, המעודדים חשיבה חיובית. כלים אלו ניתן ליישם בקלות בדרך אל הזוגיות הנכספת.

דברים טובים שקרו השבוע

כאשר מצב הרוח שלכם ירוד ונדמה לכם שלעולם לא תמצאו בן זוג, שאלו את עצמכם שאלה פשוטה – אילו דברים חיוביים קרו לי השבוע?
שאלה פשוטה זו מעבירה מיד את הפוקוס מהפן השלילי אל חברו החיובי. גם אם אתם בטוחים שעבר עליכם שבוע מזופת בכל קנה מידה אפשרי, תמיד ניתן למצוא בו היבטים נוספים, אפילו זעירים ומינוריים, שיש בהם אספקט חיובי.
כאשר הפוקוס שלנו הוא חיובי, ניסים קטנים מתחילים להתרחש בעולמנו.
במצב רוח טוב אנו הופכים להיות הרבה יותר אטרקטיביים. גברים אוהבים נשים מחייכות. נשים אוהבות גברים אופטימיים. ואלו שמחייכים לעצמם ברחוב, זוכים ליותר תשומת לב.

5 שאלות לפתרון בעיות

אנטוני רובינס נחשב לאבי האימון המודרני. בספרו “להעיר את הענק שבפנים” מציג רובינס כלי עוצמתי, המבוסס רובו כולו על עקרונות החשיבה החיובית.
המוח האנושי מסוגל לספק תשובה לכל שאלה. לפיכך, לא חשוב מה קורה, אלא אלו שאלות אנו שואלים את עצמנו בהקשר זה.

להלן 5 שאלות מעצימות, שבאמת עוזרות לפתור בעיות. בעיה לדוגמא: אני רוצה זוגיות ואין בשטח כל מועמדת מתאימה.

1. מה נהדר בקשר לכך?

כאשר אנו שקועים בבעיה עד צוואר, קשה לנו לראות את הצד החיובי שלה. תשובה כמו “שום דבר לא נהדר, זו פשוט צרה”, היא טבעית בתחילה. הנטייה הטבעית שלנו היא להתרכז בשלילי. עם קצת מחשבה, תמיד ניתן למצוא גם יתרונות למצב.
שאלו את עצמכם מה יכול היה להיות חיובי בסיטואציה, או כיצד מצב כזה היה עשוי לסייע לאדם אחר עם בעיה דומה.
מטרת השאלה היא לזהות את הרווח המשני מהמצב הבעייתי.
מתאמן חסר זוגיות נוהג לספר, שבהעדר זוגיות קבועה הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה, מבלי לתת דין וחשבון לאף אחד. במצב זה הוא יכול להשקיע את מירב מרצו בעסק שלו, מבלי שתהיה לו בת זוג שתאיים על החופש שלו.
בשלב זה ניתן לחפור קצת יותר לעומק ולשאול “מה עוד”. אדם חסר זוגיות יודע לספר כי בהעדר זוגיות, הוא מגן על עצמו מפגיעה אפשרית. והנה לנו צרור מרשים של תשובות לשאלה “מה נהדר בקשר לזה”.

2. מה המצב הרצוי?

מטרת שאלה זו היא לגבש חזון ספציפי לבעיה שהועלתה. תיאור המצב הרצוי אינו מובן מאליו, גם אם מדובר במטרה פשוטה לכאורה כמו זוגיות. מומלץ לקחת דף ועט ולפרט ככל האפשר את המצב הרצוי לנו, בלי להתעכב על מחסומים ובעיות.
בניית תיאור מדויק של בת הזוג הרצויה – ממגנטת אלינו את הבחורה המתאימה.

3 .מה אתה מוכן לעשות כדי להגיע למצב הרצוי?

בשלב זה שמים בצד את החלומות ומתחילים לדבר תכלס. כאילו שעברנו ממבחן תיאוריה לטסט נהיגה מעשי. ניתן להעלות מגוון רחב של אלטרנטיבות, אשר ישמשו כמאגר תפעולי להמשך. אין צורך להתחייב על פעולה מיידית, אלא רק לגבש הצהרת כוונות על פעולה אפשרית בנידון.
כך למשל רישום לאתר הכרויות בחינם באינטרנט וכן לצאת פעם בשבוע למקום בו ניתן לפגוש נשים מתאימות.

4. מה אתה מוכן להפסיק לעשות כדי להגיע למצב הרצוי?

זו שאלה גאונית, החביבה עלי באופן מיוחד. באימון, כמו בתורה, יש משימות עשה ואל תעשה. לעיתים דווקא הויתור על הרגלים ישנים מביא לתוצאות הטובות ביותר.
המתאמן האמור הסכים לוותר על העמדה הפסיבית בה נקט בחודשים האחרונים. הוא נאות להפסיק לשקר לעצמו ולקוות שחברתו הקודמת תחזור אליו. בנוסף, אף בחר להיפרד ממשחקי מחשב וגלישה אינסופית ברחבי האינטרנט. והכי חשוב – הוא נעתר להפטר מהשיפוטיות, שהורסת כל חלקה טובה בעולמו.

5. איך אתה יכול ליהנות מהתהליך?

הנאה מהתהליך היא הברקה נוספת של רובינס. השגת היעד היא לעיתים רגעית, אך בדרך אל היעד הנכסף – שם הכול קורה. הדרך היא החיים. בואו נעשה קצת חיים בדרך אל בן הזוג המתאים. כך למשל, המתאמן הנדון הסכים לרתום חבר ליציאות משותפות. ידידה אחרת שלו הסכימה להצטרף אליו לסדנת מודעות. תהליך החיפוש אפשר לו להתקרב לחבריו הטובים, אותם נטש לטובת מיקוד בעסק.
לסיכום, תהליך חיפוש ומציאת בן זוג יכול להיות גם נעים ומסקרן. רק תחליטו שאתם הולכים ליהנות מזה – ותיהנו כל הדרך עד… אליו.

הצהרות חיוביות

הסופרת האמריקאית לואיז היי אמרה שהכלי העיקרי במשנתה הן הצהרות חיוביות. שני כללים בסיסיים להצהרה חיובית:

א. להשתמש במונחים חיוביים בלבד.
ב. להתנסח בלשון הווה.

ז”א שאם יש לך כאבי גב חזקים, הצהרה כמו “אין לי כאבים” רק תעצים את הכאב הקיים. ניתן להמיר אמירה זו בהצהרה חיובית כמו “הכאבים הולכים ונחלשים עד שנעלמים”. אפשר גם לתקוף את הבעיה מכיוון יותר כללי: אני בריא, נמרץ ואנרגטי.
יש להדגיש כי הצהרה חיובית אינה אמת ברגע בו אנו אומרים אותה. אם הייתה זו אמת, לא הייתה לנו כל בעיה בנידון. הצהרה זו הזדמנות להתייחס למטרה שלנו כאל יעד שכבר הושג. מומלץ להשתמש בתורת ה”יש” ולא להתמקד במה ש”אין”.
אדם המחפש עבודה יכול לשנן לעצמו: “יש לי עבודה חדשה ונפלאה”. בנושא הזוגיות נוכל לומר לעצמנו “קל לי למצוא בן זוג” או “נשים תמיד נמשכות אלי ורוצות בחברתי”. תחילה, האמירה אולי תשמע לכם מוזר. אך בהמשך, היא תחדור למחזור הדם ותהפוך דמיון למציאות. נסו ותווכחו. אל תגידו שלא אמרו לכם.
בספרו “כוחו של התת מודע” לוקח ג’וזף מרפי את ההצהרות החיוביות צעד אחד קדימה. תפילה היא בעצם אוסף של הצהרות חיוביות בנושא מסויים. הספר גדוש הצעות לניסוח תפילות, אך נראה שניסוח תפילה אישית יעיל הרבה יותר.
התפילה תכלול תמיד את “כוחו של תת המודע”. לדוגמא: “תת המודע שלי מנחה אותי למציאת בת הזוג האידיאלית עבורי”, או לחליפין “התבונה האינסופית מובילה אותי אל אשה כלבבי.”

לסיכום, נמצא כי אנשים מתקשים להתמיד בעבודה רוחנית, למרות שמדובר במשימות קלות לביצוע. ההצהרות החיוביות עושות פלאים ותפילות סופן להתגשם. ועדיין, אנשים רבים נוטים לשכוח לבצע משימות פשוטות אלו. שוכחים דבר כזה? כן, מסתבר שכך הדבר. כמאמנת אני לוקחת על עצמי משימה תמידית: למקד את הלקוח בחיובי, בלי קשר למטרה שהביאה אותו לאימון.

עמוד זה נצפה ע"י 2,039 גולשים

למד/י עוד על אהבה, אתרי הכרויות וזוגיות

Exit mobile version