הכרויות בחינם 10 – אתר הכרויות ללא דמי מנוי

8 טיפים לפגישת הכרויות ראשונה

8 טיפים לפגישת הכרויות ראשונהיש סיפורים כה רבים בנושא פגישות הכרויות. האמת שזהו מעמד מלחיץ מטבעו ועל מנת לגרום להצלחת הכרות יש מספר טיפים פשוטים ובסיסיים כדי שזה יצליח.

1. חשוב להגיע לפגישה בזמן

חשוב לדייק ולהגיע בזמן ולא לאחר “איחור אופנתי”. יש לכבד את זה שיושב מולך בכך שקודם כל תגיעו בזמן. אם קורה שנכנסת לפקק ומרגישים שתגיעו באחור לפחות לצלצל ולהתנצל.

2. להתנהג בטבעיות ככל שניתן

קשה להיות טבעי כי בכל זאת מדובר באדם זר שיושב מולנו והוא פוטנצאיל לקשר – זה די מלחיץ… אבל חשוב להתנהג בצורה טבעית ככל שניתן. אין טעם לנסות ולהיות משהו אחר. הבליטו את הדברים שאתם אוהבים בעצמכם ואת המעלות שלכם ובך תחזקו את הביטחון שלכם במהלך הפגישה.

3. רושם ראשוני

רושם ראשוני הוא דבר חשוב וכמעט לא ניתן לשינוי אחר שהוא כבר קיים. אבל , ואני יודעת שזה קשה, תנו הזדמנות אמיתית לזה שיושב מולכם. נסו להכיר באמת את האדם הזה ואל תפסלו מהר מידי פגישה נוספת.

4. התלבשו יפה אך נוח והיו אתם גם מהבחינה הזאת

כדאי ללבוש בגד שאתם אוהבים ושאתם יודעים שאתם נראים בו במיטבכם כזה שתמיד מחמיאים לכם כשאתם בתוכו. כך תרגישו נוח, יפים ותקינו את זה לאורך כל הדייט.
בנוסף, התאימו את הלבוש למקום הדייט – אם הולכים לדוגמא לטייל על חוף הים עדיף לבוא ללא נעלי עקב.

5. הקרינו נינוחות והיו רגועים ככל שניתן

נסו לשבת בנוחות במהלך בפגישה כך תקרינו נינוחות, רוגע וביטחון. לא להקפיץ או להרעיד את הרגל בעצבנות למשל או כל הרגל אחר המאפיין עצבנות, חוסר סבלנות ואי נוחות.

6. לא רק לדבר אלא לדעת גם להקשיב

היו קשובים לצד השני. נסו לנטב את השיחה כך שלא תהיה בנוייה רק משאלות ותשובות אלא גם מסיפורים מרתקים. עצרו והקשיבו לצד השני ואף השתמשו במשפטים או במושגים שהו בעצמו השתמש בזמן שאתם מספרים משהו – זה מראה שהייתם קשובים לו.

7. פלרטוט קל ומתן מחמאות

על ידי פלרטוט עדין ומחמאה ניתן להפיג את המתח שישנו בפגישה עיוורת. אל תשכחו שגם הצד השני מרגיש כמוכם. כך גם תוכלו לבחון את הצד השני – כיצד הוא מגיב למחמאה למשל.

8. סיום הפגישה

סיימו את הפגישה בכבוד בכל מצב. אם הצד השני מצא חן בעינכם הראו לו זאת. תיזמו למשל פגישה נוספת, תאמרו שנהנתם וכו’. זה לא תמיד ברור לשני הצדדים. אם לא נראה לכם שאין פרטנר הסבירו זאת בצורה מכובדת, בלי לפגוע הרגישות של השני. הפגישה לא חייבת להיגמר בנשיקה – היו קשובים ונסו להרגיש את הצד השני.

מאת: ליאת סופינוביץ

עמוד זה נצפה ע"י 973 גולשים

למד/י עוד על אהבה, אתרי הכרויות וזוגיות

Exit mobile version