הכרויות בחינם 10 – אתר הכרויות ללא דמי מנוי

כולם מחפשים את הפרטנר המושלם…

כולם מחפשים את הפרטנר המושלם...תמיד אנחנו מחפשים להכיר אנשים חדשים לכל קשר אפשרי, אנחנו מתעניינים ונרשמים באתרי הכרויות ותמיד נתקלים בפרופילים שונים. יש תופעה מוזרה לאחרונה שתמיד, משום מה יש אותם בחורים ובחורות בכל אתרי הכרויות שתמיד כביכול מחפשות קשר רציני. זה קורה במיוחד כי אותם אנשים שלא מצליחים למצוא את הזוג שמתאים להם נרשמים בכמה אתרי הכרויות בחינם בתקווה שסוף-סוף יצליחו למצוא פרטנר.

כולם מחפשים את הבן/בת זוג המושלם

אצל גולשים רבים יש שאלות רבות והמציקות שבניהם היא השאלה המרכזית: “אם את מחפשת קשר רציני, איך זה שאת שנים מסתובבת ברשת אינטרנטית ומחפשת ולא מצאת עדיין את אביר הלבן ?”
תופעת אלו איש לא יכול להסביר, היא תמיד תטען את גרסתה שאינה מצאה והרוב לא זה מה שהיא מחפשת אך אף פעם לא את התשובה האמיתית שאולי היא לא זה מה שאחרים מחפשים להכיר ונשארה לבדה.

להרבה אנשים יש קושי לקבל את הלא רצוי

למה קשה לאנשים לפעמים להודות שפוסלים אותם (שני המינים), שהם לא נראים לאחרים? הרי ידוע שאם אתם מחפשים אשמים אתם לא תלמדו בחיים כלום ולא תוכלו למצוא את הפרטנר המושלם. התכונה החשובה בעולמנו לפתוח את הראש, לשמוע מה הסביבה חושב ולחפש את הרע שבנו ולהוציא אותו מאיתנו.
יש אנשים רשומים באתר הכרויות שלא מגיבים ולא עונים לפניות של מחזרים, גם אם הם רשומים בכמה אתרים. פשוט הפונמה לא נראה להם…אולי זה יכול להעיד על חוסר נימוס מצידה, את זה ניתן לשאול אותה.
בנוסף הם גם לא יוזמים התקשרות כי מפחדים…אז איך אפשר למצוא זוגיות?

משהו מהניסיון האישי שלי באתרי הכרויות

אני גולש באתר הכרויות ורואה כרטיס של בחורה מסוימת, נכנס לעיין בפרטים מלאים ורואה את הרשום. בחורה שאוהבת את החיים (כאילו אחרים שונאים את החיים).
רוצה להצליח בחיים (ואני מת להכשל בחיים ממממ). נראית בסדר ומחפשת את החתיך (הרגע רשמת שנראה בסדר, למה מישהו יפיוף אמור להסתכל לכיוון שלך?).
יוצאת לבלות (לא, אני יושב בבית וממתין לך שתוציאי אותי מהבית) ישנה רשימה של מלל שכיח לחלוטין שלרוב לא מעוניין גולש רציני או אינטלגנטי להגיב, הרי רשומים דברים שכיחים שאיש יודע ואין משהו שיכול לחדש או לגרוש ללחוץ על כפתור על מנת להתחיל לשוחח.
אבל היא לא עונה…אני אשם?

מאת דורון מ.

עמוד זה נצפה ע"י 771 גולשים

למד/י עוד על אהבה, אתרי הכרויות וזוגיות

Exit mobile version