הכרויות בחינם 10 – אתר הכרויות ללא דמי מנוי

נשים מתחילות עם גברים – האומנם?

נשים מתחילות עם גברים - האומנם?נשים ידועות בתור קשות להשגה, אפשר לספור על יד אחת את כמות הנשים שייגשו לגבר שמוצא חן בעיניהם על מנת להתחיל איתו ביום יום. אך בכל הקשור לאופציה של הכרויות ללא דמי מנוי באמצעות אתרי הכרויות כללי המשחק נוטים להשתנות, ותוכלו למצוא באופן שכיח יחסית נשים שמשאירות את האגו מחוץ לאתר ומנסות להתחיל שיחה עם דברים שמוצאים חן בעיניהם. אז למה נשים מעדיפות להתחיל עם גברים דרך אתר הכרויות ולא באופן יותר פומבי?  נשים אוהבות להיות מחוזרות, על כך אין עוררין!
אך כאשר אך כאשר הן גולשות ומדברות עם גברים דרך אתר הכרויות בחינם הן מרגישות פחות חשופות – וכך בעצם הו יכולות להתחיל עם גברים ולהשאיר את האגו שלהן בצד. בנוסף כל מי שנרשם לאותם אתרי הכרויות עושה זאת על מנת למצוא אהבה, ולכן אם הן לא ינסו לגשת בעצמן ורק יחכו שמישהו יפנה אליהן – הן יכולות לחכות זמן רב לשווא דבר שיחייב אותן בסופו של דבר לעשות את הצעד המיוחל ולפנות בעצמן לגברים. הכרויות חינם ללא דמי מנוי גורמות לכל אחד לעשות הכול בשביל למצוא זוגיות, נשים רבות מבינות כי הן לא ימצאו בכל רגע נתון גבר שיענה על כל הסטנדרטים שלהן – ואם יש מישהו עם פוטנציאל גבוה להתאמה הן יהיו חייבות לעשות את הצעד הראשון על מנת שלא יברח להן.
לעיתים דווקא הגבר יעשה את הצעד הזה, אך לשלוח רמיזות או לשלוח הודעה קצרה המראה התעניינות זה לא משהו מסובך כל כך – ובסופו של יום זה עשוי להוביל למערכת יחסים שכל כך ציפיתן לה.  סיבה נוספת היא שחוץ מזה שהאפשרויות באתרי ההיכרויות הן בלתי נגמרות, כיום הנשים הרבה יותר פתוחות ומכונות לוותר על סטנדרטים שהיו נהוגים בדרך כלל בעבר בהם הגבר מזמין את האישה לצאת ולא להפך – דייטינג זה הדרך המושלמת להבין האם יש סיכוי לזוגיות ארוכה, ולכן אם לא לוקחים סיכונים או שוברים מחסומים לא מגיעים לשום מקום בחיי האהבה. 

עמוד זה נצפה ע"י 2,821 גולשים

למד/י עוד על אהבה, אתרי הכרויות וזוגיות

Exit mobile version