הכרויות בחינם 10 – אתר הכרויות ללא דמי מנוי

עשה ואל תעשה – טיפים לדייט ראשון

עשה ואל תעשה - טיפים לדייט ראשוןאחד הרגעים המותחים והכי מרגשים זה דייט ראשון של זוגיות, אתרי הכרויות יכולים לזמן לכם לא מעט דייטים ראשונים – לפעולות אותן אתם צפויים לעשות לפני ואחרי הדייט יש משמעות גדולה על מידת ההצלחה של המפגש הראשוני.
ראשית כל חשוב מאוד שתנסו להגיע לאותו דייט ראשון כמה שפחות לחוצים, שיחות בגבולות של אתר הכרויות חינם שונות לגמרי משיחות פנים מול פנים. לכן חשוב מאוד שתעשו מעט נשימות ותנסו לא לחשוב כל היום על הדייט שצפוי להגיע, תנו לעצמכם להיות טבעיים וליהנות מהרגע שיכול להיות זיכרון ראשון לזוגיות ארוכה. כל מי שגולש באתרים המציעים הכרויות חינם יכול לסגל לעצמו את מדיניות הדייטים כאורח חיים, זוהי טעות גמורה שחשוב מאוד שלא תעשו – דייטינג זאת חוויה שאין לה תחליף, ולכן חשוב מאוד שלא תהפכו אותה לדבר שכיח מאוד ותצאו לפגישות רק עם אנשים שאתם מרגישים שיש איתם סיכוי למשהו גדול.
הכרויות ראשונה יכולה להביא עימה לא מעט ציפיות, אך חשוב מאוד שתשמרו על פרופורציות במהלך המפגש – וכמובן שתשתדלו להימנע מלהתקדם מספר צעדים קדימה, דבר שעשוי להוביל לציפיות גבוהות שעשויות גם להתנפץ מהר מאוד. לקחת הכל בעירבון מוגבל, וללכת צעד אחרי צעד בקצב שלכם וקצב נורמטיבי מבלי להאיץ את הקצב ללא סיבה הגיונית עבור שתי הצדדים.

עמוד זה נצפה ע"י 2,307 גולשים

למד/י עוד על אהבה, אתרי הכרויות וזוגיות

Exit mobile version